Sabtu, 15 November 2008

XPDC Gua Tempurung

Aku sebok2 makan2 kat Hotel Renaissance, Hubby aku lak pi hiking ke Gua Tempurung. Dia pi sebab projek luar dia ngan kekawan sekelas. Aku gak yang tolong dia buat buku program. Kalo cantik tu memang aku punya design la tu. Hehehehehee....

tengah tunggu bas nak betolak pi gua tempurung...

Hubby aku ngan membernya Zul dalam bas. Kat belakang lak Kak Zailati dan Kak Rai... Masing2 mengantuk layan mata...

Gambar kat main entrance gua tempurung. En Wan tengah memantau hubby dan member2nya sebelum masuk ke gua.


Hubby aku dan Tay giat berusaha mengambil gambar dalam gua yang gelap gulita. Kira okla, nampak gak batang hidung dan lubang hidung diorang. Wakakakakaa... jangan mara yer... hehehehehe...

Hubby aku meninjau keadaan dalam gua tersebut. Alhamdulilah XPDC tamat dengan jayanya walupun ada gak beberapa orang yang jatuh dalam air semasa menjelajah sungai gua tu. Hehehehee... Adat la tu. Hubby balik sakit kepala, sapa yang kena picit? Aku gak. Dia sampai rumah dalam pukul 5 lebih. Petang la... kira dekat gak la jugak. Lain kali kita pi ye papa. Mama nak gak masuk gua. Hehehehehee....

Tiada ulasan: