Khamis, 6 November 2008

Tournament Bowling Hubby

Hari ni berlangsungnya perlawanan bowling IAB di Flaminggo. Diorang lawan antara kelas, aku lak datang menyebok. Kononnya nak bagi sokongan kat hubby. Wakakakak.... Saja la. Lagipun ank interprem nak bagi semua orang tahu yang hubby aku ni ada isteri yang menyokong penuh hubbynya walaupun menang atau kalah. Hubby aku memang best sebab dia kenalkan aku pada semua kekawan dia. Aku lak buat tak malu aje. Borak2 terus ngan member2 dia. Harus belajar bersosial. Aku kan dah ada my own lil' family. Jadik aku dengan baju batik balik dari sekolah terus ke Flaminggo.


Result tak tahu lagi. Alah menang atau kalah hubby aku pastinya dia tetap juara di hati aku. Sebabnya aku payah no nak kalahkan point dia. Kalo menang pun aku rasa dalam 3 kali aje sepanjang aku berbowling ngan dia selama 6 tahun. PAPA WINNER!!!

Tiada ulasan: