Rabu, 5 November 2008

Apalah Dayaku!!!!

Haruskan aku stress atau tension dengan anak sendiri. Tidak!!! Aku sungguh tertekan sebab anak2ku. Tolong!!!
Aku buat kad sukukata kv tampal kat dinding
Tampal lak kat ruang tamu. Rumah ku dah macam tadika la pulak. Tengok tv pun boleh nampak kad sukukata yang aku tampal.
Flashcard yang aku buat untuk rujukan anak2.
TAPI......
Kakak sebok ngan game aje. Asyik main game. PC aku sampai lembab sebab banyak sangat game yang ada dalam tu. Waa... waa.... tertekan mak!!!!
Yang kecik lak asyik ngan senjatanya. Siap tembak maknya direct ke muka. Waaa... waa... tertekan lagi mak!!!!
Tolong papa, anak2 tak nak belajo. Mama tak larat nak marah2. Dahla kat sekolah budak2 nak main aje, taknak belajo. Balik rumah anak2 lak macam tu. Apa salah mama? TOLONG!!!!!! Sapa2 yang ada cara untuk menolong bolehla suggest kat aku yer. Dah tak larat nak marah2 dah. Sabar 200x

Tiada ulasan: