Khamis, 27 November 2008

Apa aku buat pagi ni

Pepagi aku bangun terus baca blog. Wakakakaka... Lepas tu aku terus baca sampai aku tak sedar masa itu berlalu.... DAh habis baca dan buat sikit entry aku shut down lappy aku. Aku landing tepi kakak. Alamak aku tertido la pulak. Pastu aku bangun balik terus masak kat dapur. Masak yang simple aje.. Ayam goreng, stock lauk aku dah elek. Pas mandi aku ajak kakak ke bank. TApi dia boleh cakap tak nak ikut mama. Waa..Waa.. sedih seh. TApi lagi bagus senang skit keje ringkas perjalanan. Adik lak sedap aje tido tak bangkit2 lagi...
Aku terus ke CIMB ambik borang ASNB nak baut ASD untuk anak2. LAma tunggu tapi akukan penyabar. Rupa2nya ramai non-bumi sebok buat saving dalam ASW.. Alamak time ni jugak aku rajin nak ke bank. Akhirnya siap akaun anak2 aku... Pastu ke maxis center bayar bil tepon. Lepas tu terus berdezup aku ke Bank Rakyat, settlekan skit hutang rumah aku. Wakakaka... Balik dari BAnk Rakyat singgah ke Sekolah aku. SAja nak ambik fail yang aku tinggalkan kt dalam bilik pemulihan tu.

Tiada ulasan: