Ahad, 16 November 2008

Friso Brings My Family Out

Sekarang ni cuti sekolah. Aku dan Hubby suka time nie sebab waktu ni aje kita orang cuti. Masa ni juga merupakan peluang My lil' Family untuk bergembira.

Anak-anak aku minum susu Friso menjadikan diorang aktif. Jadi aku suka bawak diorang ke taman. Diorang bebas berlari ke hulu dan ke hilir. Semua tenaga ini diorang dapat hasil minuman susu Friso. Anak-anak aku memang suka minum susu Friso.

Susu Friso membantu anak-anak aku meneroka alam dengan selesa. Mereka boleh bermain dengan aktif dan bertenaga. Aku juga tidak perlu risau memikirkan tentang kesihatan anak-anak aku. Ini sebabnya, anak-anak aku dilindungi dengan khasiat daripada susu Friso.
Terima kasih susu Friso sebab memberi peluang anak-anak aku meneroka dan menimba pengalaman. Aku dan Hubby juga dapat bercuti dan keluar dengan gembira. Tetapi jangan lupa bekalan susu Friso sebab nanti susah. Anak-anak yang penat bermain pasti kehausan. Pasti susu Friso yang diorang mintak. Aku suka sangat sebab aku tahu diorang dapat semua khasiat yang diperlukan daripada bekalan susu Friso. TQ susu Friso.






Tiada ulasan: