Sabtu, 15 November 2008

Hi tea sekolah...

Hari ni aku ada jamuan hi tea sekolah. Hi tea tu kat hotel renaissance. Aku pi ke sana tumpang Huda. Dia datang ambik aku. Pukul 11pagi dia datang jemput aku. Tapi biasala minah tu mesti lewat skit. 11.30pg baru dia sampai.
Aku yang poyo sebelum pi ambik gambar kat dalam bilik air. Harus!!
Makanan yang aku ngan member2 semeja pilih untuk makan. Makan tak ingat2 sampai perut sengkak. Aku nak duduk relax tak leh. Kena duduk tegak macam kak Asiah lak. Wakakakaka....


Ni kak ayu tengah meng'ayu'kan diri makan dengan jayanya. Sempat gak dok usha2 budak pelayan. Kalo tak silap namanya Ashraf kot... Wakakakakaa.. Boleh tahan ustazah kita ni

Ni member skepala aku Kak Zah. Benggang giler dia tak dapat cabutan bertuah. Kak Ayu yang duduk sebelah dia boleh dapat. Member hangat hanget satu badan la.

Ni pulak kak Zana. Aku suka ngan dia. Mature giler walaupun umonya muda lagi. Lagi satu dia ni lembut aje. Aku suke!!!! hehehehehee... Yang lain pun aku suke gak....


Harus ada gambar aku yang poyo...

Ni gambar aku ngan members skepala dalam bilik air. Harus gedik2. Tapi Kak Zah punya gedik over sebab terlebih makan puding. Hahahahaha... Yang sebelah aku Huda bakal pengantin baru 23hb ni... Minah ni nak kahwin pun boleh sempat lagi bergedoombek ngan member. Tapi aura seri pengantinnya tetap ada... Nanti cite kahwin dia aku cite la dalam ni.

Aku gak tak dapat apa2 cabutan bertuah... mungkin kureng bertuah. TApi nasib baik hadiah tahun ni kira ok... Tray katering. diorang janji nak bagi set complete. Jadik harus stay kat sekolah ni lama2 nak bagi cukup satu set. Wakakakaka... Bagusnya cita2...

Tiada ulasan: