Ahad, 23 November 2008

Adakah aku yang cepat terasa???

Aku sedih sebab arwah mak dah takde. Aku takde sapa2 dalam dunia ni hanya mak ngan along. Sekarang pun along dah ada tanggungjawab lain. Kata hubby aku penghubung antara aku dan along dah takde (arwah mak la). Aku sedih giler, aku terasa yang along dah mula meminggirkan aku sikit demi sedikit. Sekarang dia bz ngan hubby dia, anak2 tiri dia dan cucu2 dia. Aku dah jarang sangat dapat bergurau ngan along macam dulu2. Tapi along bagi aku gelang kaki sebelum aku balik ke KL hari tu. Adakah along masih sayang aku macam dulu dia sayang kat aku???

Untuk melupakan dan menghilangkan rasa prasangka aku tu aku mula membaca buku ni.
Banyak gak kata2 dalam ni yang dapat membuatkan aku BERSYUKUR dengan apa yang aku ada sekarang. Insya Allah...

Tiada ulasan: