Isnin, 10 November 2008

Aku punya turn

Masa di Pertama Komplek aku dok melilau mencari purse baru. Sebab purse aku dah azab. Hehehee... Melilau dari Pertama ke Sogo tapi tak jumpa yang macam aku nak. Penat gak hubby aku teman sampai dia boleh duduk kat Sogo tanpa mengira tempat tersebut untuk pompuan. Wakakakaaka... Sian hubby aku. Last2 aku sound "Kita pi Selayang Mall nak?" Punya la jauh! Tapi hubby aku senyap aje, terus pi ke kereta. Aku bila dia senyap aku pun senyap aje.
Sekali bila dah sampai kat Jalan Gombak,
Hubby: Nak ke Selayang Mall ke?
Aku: Papa nak pi ke? Balik ambik anak2 dulu leh? (dalam hati menjerit YAHOO!!!!)
Hubby: Erm... leh gak
Maka aku pun balik dulu then angkut anak2 ke Selayang Mall. Tadi tak bawak sekali sebab dari IJN. IJN mana boleh bawak budak sebelum pukul 6ptg. Sampai kat Selayang Mall terus ke Lower ground sebab nak pi kedai jual purse yang aku dah aim dah... Lepas beli aku punya barang hubby ajak makan McD... Sekali anak2 aku jumpa benda alah ni. Main dulu RM3 untuk lima minit. Kejab giler tapi mahal... Sayangkan anak sanggup aje. Papa BAYAR... Wakakakakaa... Aku malas nak komen korang jamu mata aje...





Lepas 5 minit berlalu maka dengan lajunya my lil' family ke McD bersebelahan benda alah tadi tu. Makan time!!!!


Tiada ulasan: