Sabtu, 15 November 2008

Kijam... kijam... 200X

Aku 1st time membawa kete naik ke genting. Ini sebab aku nak ambik hubby dari IAB Genting Highland. Dia nak balik naik moto tapi aku tak bagi sebab hujan. Maka dengan gumblenya aku drive seorang diri naik ke Genting. Tapi hubby aku suruh aku datang sorang2 aje tak yah bawak anak2. Aku ok aje. Tapi sikit confuse la.. Nape hubby aku tak kasi aku bawak anak.. Nanti la tanya dia...


Keadaan kabus yang tebal sampai susah gak nak nampak benda depan. Aku gabra giler. 1st time lagi tu. Follow lampu kete depan aje. bawak slow lak. Waaa... waaa... takutnya...

Aku yang poyo....
Sampai atas aku tanya hubby

Aku: Kenapa abang tak bagi eda bawak anak2 naik atas sekali?
Hubby: Yerla... Kalo apa2 jadik macam mana?
Aku: Apa2 nya?
Hubby: Kalo la accident ke? Satu family kat dalam kete. Takkan tinggal abang sorang aje.
Aku: CEh!! Kalo macam tu abang tak kisah la kalo eda takde?
Hubby: Bini boleh carik lain, anak takde klonnya...
Aku: Waaa... waaa... tak adil. (muncung panjang sedepa)

Ada ke patut macam tu lak dia boleh pk... teruk betul...

p/s: kecik hati ku....

Tiada ulasan: