Selasa, 7 Oktober 2008

Waktu keje terlanjur

Dulu istilah ini digunapakai bila aku balik keje sampai lewat malam... ingatkan dah jadik cikgu takdelah istilah ini... tapi hari ini tercatat sejarah bila aku punya waktu keje pun terlanjur... sampai pukul 3pm... biasanya cikgu balik 1/2 hari tapi aku 3/4 hari..

Gara2 data yang sepatutnya hantar pada hari ni tapi aku hanya diberitahu tengahari ni... biar betul... nasib baik reply by email aje... kalo kena hantar by hand mati aku... nampaknya baru 2 bulan keje aku dah berada dalam golongan yang penting gak la... hahahahaha...

memula kerani call bagitau GB nak jumpa... masa tu aku ada kelas beb... GUBRA terus, ingat kenapa la, rupanya nak bagi barang2 pemulihan... lega mak. Pukul 12.00 sharp GPK 1 call suruh datang opis ambik password email yang confidential hanya untuk GB, GPK dan GD aje.. giler aku tahu password email yang sepatutnya orang lain tak tau... takut keje berat sampai reput (KBSR) la aku ni....

Td pun si fatimah dah sound yang aku bakal menerima lagi satu jobs yang tah sapa senaraikan nama aku... Wei aku ni orang baru kira keje pun main borong ajela... penat seh...

Aku yang baru nak balik, snap pic lalu cermin tingkap kete. Tengok la berapa selengenya muka aku

Tiada ulasan: