Isnin, 13 Oktober 2008

Sunday's Stories

Ahad sepatutnya aku akan ke rumah kawan aku Bebe... Atau nama betulnya Shahrom Be Bee punya open house. Tapi sebab2 teknikal aku tak dapat p rumah bebe...

Jadik aku pun stay rumah aje... tapi dalam pukul 3 lebih sepupu hubby aku call suruh pi rumah dia. Ada open house katanya. Aku pun siap2 pi rumah sepupu hubby aku tu.

Lepas tu cadang nak pi rumah nenek. Rumah owner rumah sewa aku dulu... Tapi sampai simpang Lorong Haji Zam Zam terserempak dengan ayah Qistina. (ayah angkat anak aku sebab dulu ex-wife dia mengasuh anak aku) Sembang2 sampai lorong tu jem... Last masa nak blah tu nampak myVi atok. Ada atok, nenek, mak jang dan wawa. Salam aje.. mintak ampun maaf then cancel pi rumah nenek sebab nenek nak hantar mak jang pi klinik.

Terus drive ke damansara nak pi rumah acik (kak syikin). Nak jumpa ana ngan kak syikin lama tak jumpa. Dari Maghrib sampai pukul 9mlm lepak kat sana. Siap makan mee hailam lagi. hehehehe.. kenyang boleh tahan sedap gak mee tu...

OTW balik tu singgah IKEA.. Jumpa Maya kat sana tp tak snap lak gambar dia... next week kot pi rumah dia makan soto... heheheheee....

Kat bawah ada skit gambar masa kat IKEA
OTW ke rumah nenek
Papa kat IKEA duduk mcm rumah dia lak
Adik kali pertama ke IKEA, main macam mama ngan papa dia dah beli semua mainan tu....
Mak lang + papa makan karipap IKEA dengan gaya tersendiri

Tiada ulasan: