Rabu, 8 Oktober 2008

Shopping tah apa2 tah

Td sebelum balik aku mintak izin hubby nak pi Giant. Dia izinkan, maka dengan panjang langkah aku ke Giant membeli barang2 yang aku nak... Bukan shopping dalam Giant pun. Shopping kat kedai2 yang ada dalam Giant.
1st tujuan aku terusku tuju ke Guardian, sebab kat situ ada apa yang aku nak iaitu eye shadow dan blusher silkygirl... aku kan muda remaja lagi... hehehehee perasan... Tapi kat Guardian tu ada eye shadow je. Sambar eye shadow ngan lips ice sekali

Blusher takde. wth ada semua barang Silkygirl tapi blusher dia takde... Biar betul!!! Lepas aku masuk dalam Giant, kot2 adalah blusher kat sana. Hampeh... Elek... Sambar benda lain lak... Oil control paper. Layan....

Aku terus jalan2 jumpa tali kumci yang memang lama aku carik... nak ganti landyat yang aku guna sekarang. Tak klass pakai landyat... hehehehee gatal atau saja membazir (tp duit aku, sesekali nak guna, apa salahnya)

sebelum diganti talinya

cantikkan

Aku ronda ke Focus Point pulak, dah lama mengidam color lens. Tapi bila fikir balik kang apa anak2 mutiara aku cakap bila aku pakai lens color... terus tak jadik, beli lens biasa aje... power 100 yer...
Dah beli lens terus aku chow dari Giant, pi balik sekolah. Nak ambik harta yang tertinggal td. Dari sekolah aku terus membelok ke Watson lak. Dekat gak ngan sekolah. Sekolah aku ni kan dekat taman maka banyak la kedai2 berdekatan... Sampai Watson, takde jugak blusher Slikygirl. Maybeline pun takde... aku frust seh... tapi ternampak blusher Za... cun gak warna dia. Pikir punya pikir last2 aku sambar gak blusher Za tu...

Sebelum bayar aku carik panadol...

Bayar terus balik....

Tiada ulasan: