Sabtu, 27 September 2008

Sup Gear box Sdn Bhd

Hari selasa malam rabu lepas aku teringin sangat nak makan sup gear box.... oleh kerana hubby aku sayang sangat kat aku, maka dia pun meng'offer'kan diri untuk membeli kaki lembu... maka aku dengan bangganya terus bersetuju... sapa tak nak.. supyang lama diidamkan sekarang di'offer' depan mata... aku ngan hubby pun terus ke kedai menjual daging lembu... hehehehee... bukan kedai tapi stall aje...

hubby aku pilih salah satu kaki yang tergantung... RM8 sekilo... kira okla tu... total yang kena hubby aku bayar RM25... satu kaki tu.... dapat 3 ketul gear box... besar...
aku terus balik bersihkan dan masak untukberbuka... sup gear box terbaik... hehehehehe

penuh satu periuk aku tulang kaki tu... hubby aku masak 2 ketul... cukup ke???? tengoklah kelazatan sup aku yang tengah dimasak di atas dapur... hehehehehee

hhahahahaaa... rupanya banyak giler 2 ketul gear box tu... aku sampai semalam... hari jumaat masih lagi ada supnya... selama 2 hari aku tak masak lauk sebab sup tu masih banyak.... padan muka... memula kata tak cukup....

Tiada ulasan: