Khamis, 18 September 2008

Keje... Keje... Keje....

Hari ni aku boring giler.... kelas pack... takdan nak rehat pun...semua orang kata ajar pemulihan ni senang sebab murid ciput.... sapa kata murid ciput senang.... aku kena control yang ada pelbagai masalah.... yang lambatnya... yang taknak bercakapnya.... yang tamil tak paham melayunya.... pening aku...

budak2 India dan sorg budak pompuan melayu kita



Ada yang pandai tapi tulisan macam apa tah? cacing pun aku tengok cantik lagi.... ni buruk sampai cikgu depa bagi markah teruk sebab tak boleh baca tulisan depa.... cikgu pun ambil langkah mudah campak kat aku.... minggu depan aku nak pulang balik budak yang baus dan tulisannya aku dah baiki...

Ni anak-anak aku yang dah pandai gak tapi tulisan Masya-Allah

tak larat mak nak control kelas... lagipun kalo diorang dok kat kelas bagus gak.. boleh belajo banyak skit... duduk ngan mak belajar yang basic aje....

Tapi aku sayang semua anak-anak mutiara aku ni... kalo tak mengajar aku mesti bosan tak tahu nak buat apa.... Aku proud bila diorang berjaya baca satu perkataan dengan hasil tunjuk ajar aku.... heheheheee.... Anak-anak mutiara boleh... Cikgu sayang korang.....

Pastu, ex-bos asyik sms suruh update website dia.... aduh.... internet dah la slow.... dari pagi tadi aku try meng'edit' website tu tapi lambat nak mampus... last2 boring lepak blog... aku kalo boring mesti lepakblog.... Bos... saya tengah usahakan... internet slow... hang aje.... jangan marah... by tomorrow aku siapkan... promise...





Tiada ulasan: