Isnin, 22 September 2008

22 puasa...

Dah 22 hari kita berpuasa... tinggal lagi 8 hari aje lepas tu kita semua boleh makan waktu siang... hari ni td ex-bos aku msg kata cek aku dah siap.... Alhamdulilah... aku boleh bayar gaji maid aku.... aku boleh tukar tayar... beli tudung, baju raya anak2, baju raya aka baju keje aku... bestnya... kali ni aku nak pakai baju kebaya aje... sebab tahun lepas aku dah puas pakai baju kurung... kali ni aku nak bergaya time beraya... hahahahaa....
Aku nak beli handbag... aku nak beli kasut... aku nak beli macam2.... banyak sangat ke cek aku tu???? hahahahaa.. tak banyak mana tapi aku ni bukan minah branded jadik aku rasa cukup2 la duit aku.... insya Allah...
Tapi yang paling penting untuk anak2 aku la semestinya...
Ni koleksi video anak2 aku masa diorang main2 kat selayang mall

video

Tiada ulasan: