Rabu, 24 September 2008

Buka puasa 23hb

Hari ni aku masak... kari ikan nyok2 stail mamak... tak letak santan...
tapi aku tak makan pun sebab wajib makan asam pedas ikan duri... walaupun lauk semalam.. aku kan orang johore tak sah kalo tak makan asam pedas... tapi hubby aku paling tak suka makan asam pedas sebab lepas makan sakit perut.... lauk goreng seperti biasa ikan goreng dan bilis goreng. Sayurnya pulak ya ibu2 kacang buncis goreng... petang semalam aku tak buat apa2 pun kuih muih untuk santapan suamiku tercinta. Tapi untuk menu hari ini dia dah request kuih ketayap.... Insya Allah aku akan buat... tak pun buat kuih cek mek molek... tu pun senang gak... tengok la macamana mood aku hari ni....
Tapi apakah main menu untuk aku malam ni???? poning2.... buat ayam bakar balut foil kot.. sedap gak... tapi malam ni hubby aku ada plan nak jumpa member2 future GB dia kat ulik mayang....

Tiada ulasan: