Sabtu, 27 September 2008

Kursus Robotic

Aku kena pi kursus robotic di UIA hari khamis lepas.... aku bz giler... GB suruh aku p sebab degree aku degree IT... hahahahahahaa... lawak... aku pu pi la.... kan slogan Saya Yang Menurut Perintah tu secara otomatik kena kt batang hidung aku bila masuk keje goverment....
maka hari khamis seharian aku berkampung kat UIA... heehehehee 5 minit aje dari rumah aku... wakakakakakaa... aku org kedua sampai... kira bagus gak la... tunggu kat pejabat fakulti engineering....

tepat pukul 9.00am datang seorang mamat, gaya simple cakap bahasa Indon... sekali rupanya dia la lecturer yang akan bagi talk kat aku... namanya Dr Riza... layankan aje... Memula tu boring sebab banyak sangat introduction... dah half way dia suruh buat demo... bestlak... aku pun terus celik mata sebab aku paham programming dia.... best menyingkap kenangan lama.. C programming...
aku berjaya membuat beberapa set programming yang Dr tu suruh... aku siap modified skit... ceh berlagak... saja dah lama tak tunjuk skill... kehkehekeh.... lepas tu dr tu tunjukkan contoh model robot yang diorang bina.. best... tercabar aku. Aku nak buat gak, boleh ke???

Tiada ulasan: