Ahad, 21 September 2008

Roti canai & tandori Zameer

Malam ni dan malam sebelumnya aku ngan hubby terasa nak makan roti canai zameer... bukan roti tapi kuah karinya yang power.... pukul 10.00pm semua dah siap2 nak tido... tapi aku cakap ngan hubby.... taknak pi ke papa? terus hubby aku bangkit dan siap2 nak pi Zameer... terkejut aku sebab aku dah siap berselimut... esok keje.... tapi keinginan kari itu terlalu menebal jadik aku gagah gak bangun... dua kecik2 tu dah berlompat gembira sebab nak jalan2....

10.10pm terus gerak... aku tak calit apa2 pun kat muka. kira natural habis... hahahahaa... natural ke????

Kitaorang pi Nasi Kandar Zameer... owner kedai mamak ni ialah orang melayu dan golongan terkenal gak... rasanya mcm orang dari bukit aman... rasanya la.. kalo dulu lepas balik dari pasar kitaorang singgah makan roti canai.... masa tu mesti aku jumpa owner Zameer Nasi Kandar...

malam ni aku order roti canai dan milo tarik.... papa lak roti ngan air suam... kakak hanya roti.... adik makan ngan mama.... tapi dia yang banyak makan sebab aku dah full makan berbuka... saja gatal2 nak makan sebab kat lidah terasa kari Zameer....

Lepas order roti, papa tambah tandori.... tapi tandorinya hangus mcm tandori arang... hahahahaaa... tapi aku ngap aje.... sama ngan adik.... kakak payah nak makan, jadik tak payah paksa... cuma kena pujuk skit aje tp mlm ni tak makan pujukan..

sampai rumah dekat pukul 11.00pm... kejab giler.... ni dah mengantuk nak tido

Tiada ulasan: