Sabtu, 20 September 2008

Mama meeting & papa, kakak, adik selayang mall

Hari ni aku kena pi meeting pasal data pemulihan..... pi kena bawak laptop, jadik aku pun bawak laptop sekolah.... meeting pukul 2.30pm....

pukul 2 baru aku siap2 nak pi meeting sebab yang tukang hantar aku sembahyang jumaat.... sah2 la dioarang akan balik lewat... aku bukan tahu sekolah tu kat mana... malah ni kali pertama aku dengar nama sekolah tu SK Taman Prima... Latihan kat dewan latihan PPD gombak.... takut seh....

sampai kt sana 2.45pm... dah ramai la jugak... tapi orang bertonggeng jawab adakan kursus tak sampai lagi pun... biasala... aku pun carik tempat duduk.... cikgu2 ni semua dah kenal antara satu sama lain... aku gak yang baru tak kenal sapa2.... hehheehehee... last2 aku duduk kt sorg cikgu sk sg buluh... kak Ima...

pukul 3.00pm baru En Ramli sampai... tapi dia suruh tunggu Pn Norlini lak.... lama gak la... 3.15pm baru la Cikgu Norlini tu sampai.... En Ramli bagi cd untuk install satu program dalam laptop. tapi dia khabaq awal2 yang acess 2007 takleh bukak program tu... Ceh buang karen... sebab laptop sekolahtu guna office 2007... kalo aku tau bawak laptop wssb....

Jadik aku melopong aje... tapi godek2 la jugak... malu we sebab budk it tapi tak boleh bukak program yang setakat acess tu.... last2 aku boleh gak bukak piece by piece... dia takjadik sistem tapi kena guna manual.... kira bolehla gak dari duduk melangut...


Tapi aku nak komen skit la pasal persiapan diorang buat kursus tu.... kalo dah tahu user ko tu tak terror it... buat la satu user manual yang lengkap... yang jabatan yg panggil meeting ajor silini pun tak buat user manual... ajar semua thru verbal dan skit2 practical... boleh lupa la.... kat sekolah pun masa mengajor buadak pemulihan kita selalu guna kalo saya dengar saya lupa, kalo saya buat saya faham..... ni dah la benda yang baru suruh member tu ingat aje... member pun terkejut sebab dilantik secara paksarela.... ops... cukup la.. kang jadik pengarah pelajaran negeri lak... hahahahahaa.... insya Allah... amin....


Yang paling best, aku meeting.... half of my part lak kat selayang mall.... tengah main2 kat taman atas selayang mall.... eeeee.... jealousnya.... nak ikut gak... nak tengok keletah adik main benda2 tu semua.... kakak dah biasa main benda tu... setahu aku ni rasanya kali pertama adik main kat selayang mall... papa diorang ada snap gambar dan video.... jadik aku tempekkan sini.... mesti diorang enjoy... papa gak yang kopak..... takpela papa sekali sekala.... tak pun dua kali dua kala.... hehehehhehee

Tiada ulasan: