Khamis, 18 September 2008

Banyaknya beg makcik



tah apa gipang aku hari ni pun aku tak tahu..... beg banyak yang aku angkut bawak balik rumah.... laptop sampai 2... handbag... fail.... banyak sungguh

tengok betapa banyaknya barang



Dahla banyak beg... anak tangga rumah pun banyak... tingkat empat nak kena naik dengan beg yang banyak... aduh!!!! hubby lak tak sampailagi kalo tak boleh mintak tolong.... buat la muka seposen dua... hahahahahaaa...... ni takde terpaksala aku angkat sendiri....

tingginya anak tangga... ni baru ground punya tangga.... Sampai kat rumah pintu kunci... Alamak tangan aku tak cukup nak bukak pintu... ketuk2 pintu takde sapa bukak.... Mana maid aku??? Aku pun gagah bukak pintu dengan tangan gaya sotong.... Bukak2 pintu depa semua tengah syok landing depan tv.... tak tido pun tapi tak tolong aku.... Ceh!!! patut diberhentikan aje.... sanggup ke aku?? Sabar2.... anak2 aku dah biasa dok kat rumah sendiri.... Pening mak....

2 ulasan:

Mama-Miya a.k.a "Jedi Hopeful" berkata...

dont worry about gila bwk bag. i tiap2 hari angkut handbag yg bagak (supaya muat segala harta karun termasuk 2 diapers & wipes), avent cooler bag berisi botols & breastpump, laptop bag. dah le beta ni petite, bertambah rendang la pohon ini.

Zaidah berkata...

oooo.... yer ke????? ingatkan zaidah aje yang mengusung beg banyak2 pi keje.... kita serupa....