Khamis, 23 Disember 2010

Siapa la penyangak kete aku???




Ni gambar2 pada 24hb Disember hari tu....
Masa zaidah balik dari sekolah selepas meeting, try menjengah sebijik kete yang parking betul2 sebelah parking zaidah... Kete tu kena clamp dari 20hb lagi... Hati ni dok terfikir banyaknya duit owner ni sebab bila kena clamp sehari RM50 kena bayar kepada security... jadik owner tu dah berhutang RM200 kat security... Tengok2 ada kunci dalam kete kancil tu, ditinggalkan di lubang kunci (tempat start kete)... Jadik aku lagi kompius... terus call management tanya ada sesapa claim tak kancil tu kalo xde nak bagi tau polis... Management kata xde sapa claim... terus aku call polis cakap pasal kete ni... rupa-rupanya kereta tu juga kereta curi... di curi di PJ pada 17hb Disember 2010... Huhuhuhu... dia curi kete kancil pastu curi kete gen2 aku dan tinggalkan kete kancil.... x guna punya penyangak... Kete kancil tu polis ambik dan bawak balik balai Kepong.... Kete aku jugak x jumpa2....

Tiada ulasan: