Selasa, 7 Disember 2010

Flight Air Asia Ke Langkawi

Hari ni, aku ada flight ke Langkawi. Flight AK5330 dari LCCT Kuala Lumpur pada pukul 7.25pm. Dan aku akan mendarat di Langkawi International Airport pada pukul 8.25pm. Perjalanan selama sejam aje. Ni merupakan pengalaman pertama aku naik Air Asia. Sebelum ni aku asyik naik MAS aje (masa study kat Sarawak).
dari pengalaman member-member yang naik Air Asia dorang kata kena rebut-rebut sit macam naik bas rapid aje. Jadi aku book terus tempat duduk kami berempat. 7A-7D, jadi kami akan duduk sebaris. Kakak akan duduk tepi tingkap. Aku lak akan duduk tengah dan diapit oleh Aqil. Papa lak duduk di 7D.
Aku juga siap-siap ambik makanan untuk menyenangkan diri aku dan family. Lepas turun dari flight perut dah kenyang. Hubby lak cakap kita bawak turun aje makanan tu untuk makan di motel. Aku ok aje. Hubby makan beriani, aku makan nasi lemak dan anak-anak makan hotdog.
Total yang aku kena bayar sebanyak RM180. Kira okla tu. Balik dari Langkawi nanti aku cite apa aktiviti kami semasa di sana. Doakan keselamatan kami ye...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

blogwalking + follow...

mehla jenguk blog comey nor..
exchange link..

(^_^)