Sabtu, 23 Oktober 2010

Percubaan Pertama Keluar Rumah Selepas 5th Day Bed Rest

Bangun pagi tadi seperti biasa rasa lapar, disebabkan hubby ada aku pun gedik ajak dia makan kat mamak. Padahal ni percubaan pertama kali nak keluar dari rumah. Masa nak tunggu lif sampai aku dah rasa mengigil2. Takleh nak berdiri, terus mencangkung kat depan lif. Bila kat atas motor lak, kuat aku peluk hubby takut terjatuh. Sampai kat kedai mamak aku order roti canai dan mee goreng. Kami share la berdua. Pas makan terus pegi MyMydin beli sikit barang2 dapur. Tapi Aku rasa lain mcm aje. Balik2 rumah aku takleh tahan dah. terus baring kat katil dan tertido. Ni baru bangun, nasib baik dah ok skit. Aku masih x boleh adjustkan diri dengan dunia luar selain dalam rumah aku.... Macamana la Isnin ni nak keje. Aku xde seminggu pun dah mcm2 sekolah call. Hai... Doa2kan yer aku sihat walafiat nak ke sekolah. Kesian murid2 aku....

Tiada ulasan: