Isnin, 11 Oktober 2010

Kandungan Kembar Tidak Seiras

Tadi aku pi check up di Klinik Sarmukh... Pegi 2nd check up sebab awal2 pregnancy aku sakit di bawah abdomen. Takut-takut ec-topic tapi Alhamdulilah mengandung dalam rahim.. Tetapi berita lain pula yang aku dapat. Dalam rahim aku ada 2 sarung, maksudnya aku mengandung kembar tapi tak seiras. Alhamdulilah, rezeki kami sekeluarga. Kakak dan Aqil x yah berebut sebab bakal ada 2 baby yang mereka boleh cop. Hehehehe... Kakak dah bersetuju nak jaga walaupun kena bantu tukarkan pampers... Beria-ia sungguh dah... Aku doa supaya kandungan kali ini selamat aku kandung sehingga kedua-duanya selamat dilahirkan... Amin
Tadi lupa nak suruh doktor print gambar scan tadi.. Takpe lagi 3 minggu, ada check up seterusnya. InsyaAllah kali ni gambar scan aku mintak dicetak. Aku juga akan sentiasa update tentang kandungan ini untuk tatapan aku dan anak2ku nanti... InsyaAllah

1 ulasan:

Unknown berkata...

hehehe...alhamdulillah..dapat twin lagi tu.boleh la join kelab maklong...setakat ni dia je yang ada twin kan..hehehe..