Khamis, 4 Disember 2008

toilet trainning

Hari ni anak teruna aku asyik cakap nak berak. Aku mengambil kesempatan ini mengajak dia melakukan projeknya itu dia atas toilet bowl... wakakakaka... Tgk dia tongek2 punggung maka:-
mama : Adik nak yak ke??
Aqil : Atit erut. nak yak. Atittttt.....
mama : ha... memang la sakit, sebab berak dalam pampers. Kalo berak kat toilet tak sakit.
Aqil : Nak yak kat let la.
mama : (terus bukak segala mala baju dia then ambik pelapik toilet kakak dulu2, terus aje letakkan dia)
TApi punya la lama menunggu dekat setengah jam. TAk buang gak.. PAstu aku ajak keluar... Cuci then pakai pampers balik.. tapi dia nangis kat memang nak yak. Aku bukakkan lagi tunggu 15 minit tapi takde... SABAR MAMA, cubaan...


Tapi akhirnya selepas balik dari bank dia mengadu sakit perut. Aku ulang balik task di atas, terus berjaya mengeluarkan dan membuang. Tak banyak sikit aje.. Mungkin anak aku ni sembelit kot...

Tiada ulasan: