Khamis, 4 Disember 2008

Join Zhulian

Aku lupa nak cite. Malam semalam aku telah ke Zhulian agensi Petaling Jaya Utara. Ikut member aku satu sekolah. Sajnak dengar. LAgipun aku memang nak tambah income. Kira ni macam side income aku la... Tapi diorang suruh ikut 4 langkah dengan betul.

1. Pakai dan gunakan produk Zhulian (ok.. aku tak kisah)

2. Ilmu (ni diorang tolong)

3. Semangat (memang aku semangat sebab nak income lebih)

4. bermodal RM4k-RM5k (ni yang payah skit, mana nak cekau? Aku sekarang ni pun baru aje nak senang skit)

Aku sampai tido tak lena sebab langkah no 4 ni... Apa la nasib... Nak kaya tapi kena korban skit. Tapi kalo sikit aku gagah lagi. Ni sampai ribu riban yang payah skit.

Aku otw ke Zhulian Petaling Jaya Utara

speaker dia memang pandai cakap. Hasil dari menjual zhulian. Fasih giler

Proses pembayaran menjadi ahli di tingkat bawah... serabut betul, ramai orang...

Mestila ada muka aku yang poyo... wakakakaka...

Tiada ulasan: