Khamis, 11 Disember 2008

Aktiviti di kampung

Hari Sabtu seperti biasa... Tido time.. kan ke penat setengah malam dalam perjalanan... Bertolak dari kl pukul 8.00 mlm. Pastu p parking kete gen2 aku kat rumah danau kota dulu. Isi minyak dan membeli bekalan makanan. Tup tap tup kira2 pukul 9.00 malam gak perjalanan kami bermula. Sampai kat Kedah dalam pukul 3.00pagi. Hubby aku yang gagah memandu berseorangan. Walaupun setiap kali aku tawarkan diri untuk memandu tapi dia jugak yang drive sampai kg.

Ahad pagi, FIL dan MIL aku sebok menyediakan bahan untuk membakar lemang. Tapi hujan lak turun. Aku ngan hubby memula nak tolong terus terbantut. Aku terus goda hubby ajak pi padang besar. Best gila bila hubby aku cakap "JOM"


Sabtu - Tido
Ahad - Tolong sikit MIL dan pi Padang Besar

pi shopping baju blouse. Hehehehee... syok gak

Tiada ulasan: