Selasa, 23 Disember 2008

Jom Heboh Bukit Jalil

OTW ke tempat makan. Aku tak masak, maka jom jalan2 carik makan.

Makan Pizza Hut. Gambo pizza tak dan nak ambik lapo beb...

Dah sampai jom heboh.. Apa hubby ngan adik intai?? musykil aku... nak kena tengok gak ni.


La... rupaya minah2 ni ke! Seksi siot, sampai 2 jejaka aku tu dok terintai2.



Dah puas mengintai lepak bawah payung hotlink la pula....



Adik naik moto bomba penyelamat... Padahal papa dia yang nak naik tapi malu, letakkan anak aje. Wakakakaka...


Adik dan belon Jom Heboh....


Ok dah nak balik jom lalu kat MyTV3....
Tak best la... sama aje macam yang dulu2... takde kelainan. Aku pi pun sebab gatal, boring dok rumah. Jalan2 sejam, shopping keropok ngan air terus aku ajak balik. Boring sebab tempat yang ada artis ramai sangat orang. Pening kepala aku. Baik balik aje... tiap2 tahun macam tu sampai takde langsung peluang nak beramah mersa ngan artis (mesra ke?)

Tiada ulasan: