Khamis, 31 Mac 2011

Dapat MC 2 Hari (Bed Rest)

Ini merupakan bentuk perut aku sekarang. Besar, penuh dan padat. Semalam dan hari ini aku sepatutnya dapat bed rest. Tapi semalam aku ke PPD Gombak dan hari ini aku akan ke sekolah seperti biasa. Sebabnya aku nak settlekan ujian menulis LINUS Saringan 1 dan Saringan 4. Soalan aku dah collect dari PPD. Alhamdulilah dah siap rezo dan susun mengikut bilangan murid. Jadi keje aku sebagai penyelaras LINUS pun lebih senang. Kalo tidak mesti kena pujuk PAR tolong rezo, then pujuk cikgu untuk susun bagi setiap murid kelas mereka.... Aduh banyaknya keje. Nasib baik dah siap semuanya, hanya bagi kepada guru kelas dan Isnin dan Selasa semua murid akan buat saringan secara serentak. Rabu dan Khamis untuk murid yang tersangkut. Jumaat semua data mesti dihantar kepada aku selaku Penyelaras LINUS..... Mintak2 perancangan aku ni berjalan lancar, kalo x mati.

2 ulasan:

ashra berkata...

hehehe..besarnya ada dua baby dlm perut.tendangan rasa cane eh>dua tendang skali eh..

nak anak kembar..amin...(wpun takder gen)..hehe

Zaidah berkata...

hehehe... tq ash sebab dtg jenguk blog zaidah... macamana ye... penat lebih... memang kalo sorang mula bergerak maka yg sorang lagi akan turut bergerak... sampai mlm payah nak tido lena... hehehe