Sabtu, 27 November 2010

3days Kursus + 1day Holiday

23-25hb hari tu aku kena pi berkursus di PD. Kursus berlangsung di PNB Ilham Resort, Tanjung Biru. Layankan aje... Ni semua untuk keje tahun depan... Aku pun mengantikan orang aje..
Tapi bukan tu yang aku nak cite, Hubby dan anak2 pun menghantar aku dan dorang terus bercadang untuk berholiday semasa aku berkursus. Huhuhuhu.. Sampai hati dorang nak ikut tapi aku keje dorang cuti sakan...Jadik aku telah menempah apartment 1 bilik di Ancasa (atas jasa baik maklang tolong tempahkan untuk kita orang). Bagi rasa adil dan saksama aku ambik 4 hari 3 malam untuk stay di PD... Adalah 1 hari aku turut serta berholiday ngan dorang nanti... Hehehehehe... Best bila suami isteri keje cikgu.. Anak2 pun best bila mama papa keje cikgu... Time cuti sekolah aje, semua rest kat rumah atau jalan-jalan gi holiday... Jadik dorang sentiasa ngan kita... hehehehehe... OKlah jom layan gambar masa di PD...
Masa makan di Ummi Restoran
Kundi bilik kami di Ancasa
Kakak masa mandi di pantai
Kakak dengan gaya stunt di gelongsor air
Adik yang sentiasa takut ditinggalkan oleh mama dan papa
Lihatlah gaya saya swimming
Ni masa nak pegi pantai...

Tiada ulasan: