Khamis, 2 September 2010

Malaikat Turun ke Ka'abah

Aku sempat tengok video yang diorang katakan Malaikat turun ke Ka'abah.. Aku ingat lagi aku tengok video tu dengan Kak Kay... Aku terus cakap dengan Kak Kay yang aku taknak percaya takut lari akidah. Memang kena beriman kepada Malaikat tapi aku tak pasti akan ada Malaikat yang akan memijak Ka'abah. Elok aje landing kat atas Ka'abah. Selain itu, tetang sayap yang macam sayap burung tu... Entah la...

Alhamdulilah memang dari awal lagi aku tidak mempercayai video itu. Alhamdulilah ada juga insan yang sanggup memerhatikan video itu dengan teliti sehingga terbuktinya yang video itu dipalsukan oleh orang-orang yang tidak bertanggung jawab. Alhamdulilah.... dengan itu banyak akidah manusia terpelihara kerana mempercayai benda yang dibuat oleh orang yang tidak bertanggungjawab

Tiada ulasan: