Isnin, 29 Mac 2010

Aqil demam

Sejak malam semalam Aqil demam.. Lepas balik dari tengok wayang, aku dah rasa badan dia lain macam. Tapi hubby kata biasa la kalo baru keluar dari tempat sejuk aircond.. Jadik aku diamkan aje... Tapi lepas maghrib aku rasa dia dah mula demam.. Terus bagi susu dan tido.. Pukul 12.58 pagi tetiba dia terjaga dan mula meracau... "Mama batu besar"... "Busukla" dok aje ulang cakap macam tu. Hubby dah mula risau, aku pun cepat2 suruh hubby ambik ubat b*nt*t... Aku masukkan then lepas tu bagi susu, dia terus tido... Sian.. Bangun pagi nak pi sekolah suhu badan dia ok skit... tp kat sekolah td bibik call kata suhu badan dia naik lagi.. aku balik dari skolah beli air kelapa utk dia... masih lagi demam.. mungkin esok tak sekolah kot.. Aqil x sihat lagi....
masih demam...

lepas masuk ubat b*nt*t, panas gile suhu dia

Tiada ulasan: